Monday, September 12, 2011

Selamat Hari Raya! :p

Hey people!kayy,actualy aku boring so sementara menunggu aku memasukkan gmbr ke photo slide tuk diletakkan dlm blog,baik aku tuli pengalaman raya thun ni..hak elah...tau la tak best :pp tpi tak yah kutuk kayy:)) AKU TAK SEMPURNA WOI!hhahaha!tkut tak tkut tak? >,< kay,stop -,-
hari pertama aku beraya mmg gempak!bgun kol 11.30 siot!sembahyang raya dan len2 semua hampeh!cenggitu je la kan.aku bgun2 trus berlari seperti supermak dan mandi  5 saat ---'' kayy tipu xD
hari ni kami tak kluar beraya mana2 sbb buad open house so org yg meh rumah...hippo punya prangai aku nieh..ader ke org dtg,aku leh layan drama raya dpn tv? -,- tak psal2 la kena hingiaq (bahasa PERLIS sbb cekk org sana habaq kat hang! :p)lpas tu pi slam2 la semua..kayy foine..n then kwn maksu aku dtg...nak beraya leteww xD.dia ajak kami pegi beraya sekampung.hakhak!aku dgn muka taktau malu angkat tgn nak ikut skali sdgkan dia ajak maksu aku ja -,-.siap seret adik aku skali tau!hoho,prangai tak semengah..so pi la beraya..bab makan tak yah ckp ah..benda ni setaun skali je!dpt merasa org memasak dgn enak,lazat,sedap,rangup kayy cukup :p
dri satu pinggan jdi 2 :pp
haha!yg pling hampeh sial,aku tak dpt duit raya! :OO siot!adik aku je dpt -,-.wehh!aku nak jgak!mana acihhh niehh! :'OO
kayy fine kau tanak kasi pun takpa...halalkan...walaupun aku jeles tersangat2 :P
n then lps penat berduka cita,ceh wah ayat! xD
aku pun blik la kan takkan nak pi merayau lgikk..blik aku tgk tv dan akulah org terakhir yg membukak dan memakai bju biasa...sampai maghrib bju kurung lekat kat badan..haha!semangat wooo!!booo! ;p
kayy foine..keesokan harinya,kami melawat rumah adik beradik yg aku sendiri pun x kenal...tiap2 umah aku pi,ramai tegur bdan!yeaa!! -,- dulu dh turun brat aku sebelum puasa sbb aku diet dkt 5 blan x mkan nasi kecuali hari sabtu dan ahad..waktu puasa,mmg boleh tpi dan siap angkat ikrar janji sumpah setia bagai nak makan ciputt je..lepas2 sampai bazaar tuh,kalau buleyh dgn penjual2 kat sana pun aku beli tpi takde harga ;PPso skunk nidah habes raya terpaksa la tanggung bahana tak sentuh nasik lgsung sampai terketar tgn -,- rasa nak pingsan lu tau ka :O
hahah!emo je lebih ayat aku woo!boo!sapa suh kau caya :p
kat sini aku jtuh cinta dgn pangkat sepupu la ngn aku ni..wohoo!hensem!hahaha!bluek2!tanak2 :p
raya ketiga aku lupa apa aku buad tpi ada kena-mengena la ngn buat kuak lentang ats katil :D
raya keempat maksu aku bertunang dgn pilihan hati dya..dorank dah bercintan-cintun 6 thun..lama boo! :))
Tahniah maksu,Hanirul Farah dan acik,Muhamad Taufik Kamaruddin :)
semoga bahagia xD
aku pakai baju hijau..comel tau aku! :p
masuk tong sampah angkat sendiri aktiviti aku :DD
hahah!hari tu buad laksa...
raya kelima,kami melawat familly lgi tpi pakaian aku stylo siot!hahah!pakai skinny dgn bju fit n kasut sport merah putih...daddy aku x kasi beli supra sbb dya ckp pelik -,- lol.. :)
lpas tu kami pergi mall beli brang masak sikit...sepupu aku ngidam nak makan spagetti mak aku la plak -,-
so mlam tu mkan spagetti dan aku rasa aku silap mkan hari tu..kau byangkan jamban dia kat luar  dan kol 2 pgi aku kluar sendirian pegi jamban nak.....heheh :D pandai2 kau fikir buad apa kay.so dgn hati mcm siput babi ni,aku pun kluar..mcm2 bunyi dri atas bumbung..kau sendiri mau tau la bagaimana tkutnya aku.seb baik dah dlm jamban,kalau kat luar,tok aku kena mopkan air kencing aku..HAHA!dah2,geli :P
lpas aku tak leh tidur..dgn hati yg msih lgi tkut...aku tgk t.v yg ditemani cahaya keliwon..ceh!tipu ja...kalau ada bumbung,mananya nak nampak kan..sapa percya dia bodoh :PP
sampai 4 pgi la aku lyan sehingga aku dgq satu bunyi dri arah dapur...mula la seram sana sini..ketaq habih lutut cek tau!aku ttup t.v,bungkuih bantal2 aku ngn selimut,trik fan ngn wayar dia cabut msuk bilik  dan tidur...tpi tak nyenyak tidur aku..sbb tu aku bgun koi 6.30..sepupu aku yg comel montel umur 2 thun tu bgun kol 7.30 pgi..aku dgr suara dya panggil 'abah.abah...ma!..ma!' haha!aku bukak pintu blik n tgk dya...comel tau!
kayy aku penat nak menulis...menulis pun guna energy tau! xD
haha!dah la..baca ja..walaupun x best...boiboi..dan Assalamualaikum

MuchLove,
HanyIzzaty

No comments:

Post a Comment